29/5/13

SEAGA:PUBLICACIÓN LISTAS PREVIAS

Máis información: http://www.epseaga.com/ofertas_emprego.php

Una empresa seleccionará en el barrio de Coia a 20 personas para trabajar en Alemania

Buscan caldereros, soldadores, fontaneros, enfermeros, médicos, ingenieros mecánicos, asistentes técnicos en biología, mecánicos para maquinaria agrícola, electricistas, técnicos de CNC, informáticos y camioneros. Seleccionarán a un mínimo de dos personas por cada una de las especialidades que están buscando.
Los responsables de la empresa estarán del martes al jueves de la próxima semana en los locales de la asociación de vecinos Cristo da Victoria, ubicada en la calle Redondela número 6, bajo para recoger todos los currículos de las personas que estén interesadas en la oferta.
Exigen a los solicitantes que dominen el inglés, o preferiblemente el alemán y tener una experiencia de al menos dos años en su oficio.
El horario de atención en la sede vecinal será los tres días señalados desde las nueve de la mañana hasta las cinco de la tarde.
Las personas seleccionadas serán asesoradas de forma gratuita para encontrar alojamiento en Alemania durante los primeros meses y cobrarán un sueldo de no menos de 1.300 euros mensuales, una cantidad que variará en función de su perfil profesional.
El responsable de la empresa en Galicia, Germán Moa, afirma que hasta la fecha ya han conseguido colocar a más de medio centenar de personas. Los trabajadores salen del país con el compromiso de un contrato de trabajo que firmarán a su llegada a Alemania. En principio son trabajos con carácter temporal, pero debido a la demanda creciente en el mercado laboral alemán existen muchas posibilidades de acabar obteniendo un contrato indefinido.
Los oficios más demandados son los relacionados con el sector de la metalurgia, especialmente fontaneros, soldadores o caldereros. Los empresarios alemanes valoran mucho la mano de obra española. «La gente de aquí les da buen resultado porque son profesionales», afirma Germán Moa.

La Fundación SEPI, de conformidad con los términos del convenio de colaboración de fecha 20 de mayo de 2013 suscrito con RED ELÉCTRICA DE ESPAÑA, S.A.U., convoca 14 becas, ampliables, correspondientes al Programa RED ELÉCTRICA DE ESPAÑA 2013, cuyas características generales se exponen en la Bases de la Convocatoria.
(1) Bases de la Convocatoria: Bases de la Convocatoria
(2) Las entrevistas se realizarán en MADRID
(3) Formulario de Solicitud para titulados
(4) Recepción de solicitudes hasta el Domingo 9 de junio de 2013
Si actualmente cursa los estudios cuya finalización se requiere en esta convocatoria o su carrera/especialidad no se encuentra entre las demandadas en la misma, y desea ser informado electrónicamente de aquellas convocatorias que puedan promoverse, por favor cumplimente el formulario existente.


Titulaciones requeridas para la convocatoria
Grado en Ingeniería - De Minas:
. Grado en Ingeniería de los Recursos Energéticos
Grado en Ingeniería - Industrial:
. Grado en Ingeniería en Tecnologías Industriales
. Grado en Ingeniería Energética
. Grado en Ingeniería de la Energía
. Grado en Ingeniería de Energías Renovables
. Grado en Ingeniería Eléctrica
. Grado en Ingeniería Electrónica Industrial
. Grado en Ingeniería Electrónica y Automática
. Grado en Ingeniería en Electrónica y Automática Industrial
Ingeniero Técnico de Minas
Ingeniero Técnico Industrial
 Máis información: http://www.fundacionsepi.es/becas/ree-fsepi.asp

28/5/13

CONCELLO DE MONDOÑEDO:PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL PARA A COBERTURA TEMPORAL DE UN POSTO DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A DA OFICINA DE REHABILITACIÓN


PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL PARA A COBERTURA TEMPORAL DE UN POSTO DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A DA OFICINA DE REHABILITACIÓN

A) Auxiliar Administrativo/a da Oficina de Rehabilitación do Concello de Mondoñedo para cubrir a baixa por maternidade da persoa que ocupa o posto de aux. administrativa da Oficina de Rehabilitación do Concello de Mondoñedo.
Posto de traballo: 1 auxiliar administrativo/a.
Titulación mínima requirida: Título de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria ou equivalente.
Sistema de selección: Concurso, segundo as bases que foron depositadas na Secretaría do Concello e poderán ser consultadas en horario de atención ó público, de 9 a 14 horas.
Modalidade contractual: laboral, por obra ou servizo de duración determinada a tempo completo.
Funcións: Baixo a coordinación da Arquitecta-Directora da Oficina de Rehabilitación, adicarase á tramitación de expedientes de solicitudes de subvención vinculadas á Rehabilitación das construcións e edificacións do noso ámbito territorial, así como todas as tarefas administrativas propias do convenio que cada ano suscribe o concello co Instituto Galego de Vivenda e Solo da Xunta de Galicia e co Ministerio de Fomento.
Atención ao público e información das distintas subvencións vinculadas ao ámbito da vivenda.
Lugar e prazo para presentación de instancias: No RexistroXeral do Concello de Mondoñedo, no prazo de 7 días hábiles, contados a partir do seguinte á publicación do presente anuncio da convocatoria no BOP. Se o último día de prazo coincide con domingo ou festivo, entenderase que o prazo remata o primeiro día hábil seguinte.


CENTRO XERONTOLÓXICO LA MILAGROSA- A CORUÑA

CENTRO XERONTOLÓXICO  LA MILAGROSA- A CORUÑA

Bolsa de emprego:


  • Xestor de proxectos europeos
  • Xerontólogo con experiencia en I+D+I


Máis información: http://www.centrolamilagrosa.org/lamilagrosa/empleo.php

27/5/13

INGACAL: CONTRATACIÓN TÉCNICO DE LABORATORIO especialidade en SANIDADE ANIMAL

CONVOCATORIA proceso selectivo para a contratación dun técnico I mediante contrato de obra ou servizo de duración determinada para o desenvolvemento do proxecto de investigación titulado: "Detección de Cryptosporidium e Giarda en augas -superficiais, potables, residuais e rexeneradas- de Galicia. Evaluación do risco en sanidade animal e humana" (Ref. RTA2010-00003-00-00) - 20/05/2012 
 

PRAZAS VACANTES PROBAS LIBRES FP

Publicadas as prazas vacantes de probas libres.
As persoas interesadas, que cumpran os requisitos de acceso indicados na Orde do 5 de abril de 2013, poderán matricularse en calquera dos módulos dos ciclos con prazas vacantes. O período de matrícula é do 27 ao 31 de maio ás 13:00 horas. A matrícula realizarase por estricta orde de chegada.
Nas seguintes listaxes de prazas vacantes pódese consultar a situación do día 27 de maio ás 8:00 horas, polo que posteriormente débese consultar a dispoñibilidade de prazas no centro correspondente.


- Máis información:
http://www.edu.xunta.es/fp/node/11672