16/5/13

La Fundación Botín busca profesionales cualificados desempleados para que trabajen en el Tercer Sector

La IV convocatoria del programa Talento Solidario está abierta desde el 13 de mayo al 10 de junio de 2013.

 
Aquellos directivos y expertos altamente cualificados, de cualquier parte de España, que tengan una experiencia laboral de cinco años, que coyunturalmente se encuentren en paro y que quieran implicarse en empleos del Tercer Sector -con el compromiso social que conlleva-, pueden presentar desde hoy sus solicitudes a través del siguiente enlace: http://www.fundacionbotin.org/entidades-premiadas-iv-edicion-y-perfiles-profesionales-solicitados_talento-solidario.htm

Conductor - repartidor furgoneta Lugo

Conductor - repartidor furgoneta Lugo

Máis información: http://www.infoempleo.com/ofertasdetrabajo/conductor-repartidor-furgoneta/lugo/1544746/?utm_source=Indeed&utm_medium=agregador&utm_campaign=trafico

CECAP LUGO busca docente que cumpla los requisitos para impartir Certificados de Profesionalidad para la AFD 2013. Curso FINANCIACIÓN DE EMPRESAS

CECAP LUGO busca docente que cumpla los requisitos para impartir Certificados de Profesionalidad para la AFD 2013. Curso FINANCIACIÓN DE EMPRESAS. Se requiere
Diplomado o Licenciado en A.D.E.,
CAP (y con experiencia docente) y/o experiencia docente de más de 600 horas en los últimos 10 años (desde 2003), en caso de que no tenga el CAP.

Más de dos años de experiencia laboral en la ocupación del certificado.

ABSTENERSE LOS QUE NO CUMPLAN LOS REQUISITOS (los exige la normativa sobre Certificados de Profesionalidad).

Enviar CV a cecaplugo@cecaplugo.org, junto con el resto de la documentación.
Los que cumplan los requisitos deberan enviar curriculum actualizado indicando las horas de impartición de cursos como docente.
Informe de Vida Laboral actualizado y Certificados de Empresa especificando las funciones realizadas para justificar la experiencia laboral en la OCUPACIÓN y/o experiencia DOCENTE.
Copia del titulo académico y del CAP.

CECAP LUGO BUSCA URGENTEMENTE DOCENTE

CECAP LUGO BUSCA URGENTEMENTE DOCENTE que cumpla los requisitos para impartir Certificados de Profesionalidad para la AFD 2013. Curso VENTA DE SERVICIOS Y PRODUCTOS TURÍSTICOS. Módulos MF0266_3, MF0267_2, MF0268_3.
Se requiere:

- Diplomado o Licenciado en Turismo o Técnico Superior en Agencias de Viajes
- CAP (y con experiencia docente) y/o experiencia docente de más de 600 horas en los últimos 10 años (desde 2003), en caso de que no tenga el CAP.

Más de dos años de experiencia laboral en la ocupación del certificado (experiencia en agencias de viajes 2 años)

ABSTENERSE LOS QUE NO CUMPLAN LOS REQUISITOS.

Enviar CV a cecaplugo@cecaplugo.org, junto con el resto de la documentación.
Los que cumplan los requisitos deberan enviar curriculum actualizado indicando las horas de impartición de cursos como docente.

Informe de Vida Laboral actualizado y Certificados de Empresa especificando las funciones realizadas para justificar la experiencia laboral en la OCUPACIÓN y/o experiencia DOCENTE.

Copia del titulo académico y del CAP.

FESTIVAL DE ORTIGUEIRA: BOLSA DE EMPREGO

CONCELLO DE ORTIGUEIRA
 
BASES DA CONVOCATORIA PARA A CREACIÓN DUNHA BOLSA DE EMPREGO QUE CUBRA A DEMANDA DE
PERSONAL SOLICITADO POLAS EMPRESAS QUE PRESTAN SERVIZOS DURANTE A CELEBRACIÓN DO
FESTIVAL INTERNACIONAL DO MUNDO CELTA 2013
 

CONCELLO DE SAMOS: BASES CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE PEÓN DE SERVIZOS MÚLTIPLES

En cumprimento do establecido no artigo 97 da Lei 7/1985, do 2 de abril, de Bases de réxime local, faise
público que por Resolución de Alcaldía de data 9/05/2013 aprobouse as “Bases que rexerán a contratación  laboral temporal de un peón para tarefas de servizos múltiples mediante proceso de selección por concurso-oposición libre”, en réxime de dereito laboral temporal, por obra ou servizo determinado durante seis meses axornada completa, e convocouse o correspondente procedemento.
Contra o presente acordo, que pon fin á vía administrativa, poderase interpoñer, potestativamente, recurso
de reposición ante o Alcalde do Concello, no prazo dun mes, contado desde o día de publicación do anuncio no B.O.P., ou ben, directamente, recurso contencioso-administrativo ante o Xulgado do Contencioso- Administrativo no prazo de dous meses, contados desde a mesma data, sen perxuízo de que se poida interpoñer calquera outro recurso que se estime pertinente.
O texto íntegro das bases pode consultarse na páxina web do Concello (www.concellosamos.es) e no
taboleiro de anuncios do mesmo.
En Samos, a 9 de maio de 2013.- O Alcalde, Julio Gallego Moure.

Oferta de emprego: ADMINISTRATIVO/A

Empresa líder  en su sector

Selecciona ADMINISTRATIVO/A

Se precisa:
  • Persona joven y dinámica
  • Titulación mínima FPII Administrativo
  • Se valorará experiencia
  • Edad 25/35 años
Se ofrece:
  • Absoluta reserva a colocados/as
  • Sueldo a convenir según valía
  • Incorporación inmediata
 Interesados/as enviar CV con fotografía reciente al Apartado de Correos 553 de Lugo



15/5/13

ACCIÓNS FORMATIVAS AULA CEMIT SARRIA



1 Curso: Organización de Viaxes
2 Curso: Opera co teu banco a través da internet
3 Curso: Xestiona o teu PC e crea documentos
4 Curso: Busca de información na internet
5 Seminario sobre desenvolvemento de aplicacións Android
6 Curso: Aprende a manexar o PC
7 Seminario Presenza en Internet e Redes Sociais


Máis información: http://www.sarria.es/index.php?option=com_content&view=category&id=152&Itemid=337&lang=gl

SEMANA DO COOPERATIVISMO - DO 21 AO 24 DE MAIO

Añadir leyenda

 - Exposición de cooperativismo: "Descubre as cooperativas", exposición interactiva e dinámica que contará con unha guía para informar aos visitantes sobre o cooperativismo agrario e autoemprego cooperativo.

Días: 21 - 24 de maio

Horario: de luns a xoves de 10:00-14:00 horas e de 16:00-19:00 horas; Venres de 10:00-14:00 horas.
Lugar: Salón de actos do Recinto ferial de Curtis

- Sesión Informativa e presentación de experiencias cooperativas de éxito. Participación de María Lloves (especialista en cooperativismo) e varios representantes de cooperativas da comarca.
Día: Xoves 23 de maio
Horario: 19.00 a 20.00 horas
Lugar: Salón de actos do Recinto ferial de Curtis.

Máis información: http://www.concellodecurtis.org/

MINISTERIO DE INTERIOR: PROCESO SELECTIVO PARA ENFERMEIROS/AS E FACULTATIVOS/AS

Orden INT/774/2013, de 18 de abril, por la que se convoca proceso selectivo para la selección y nombramiento de personal funcionario interino del Cuerpo Facultativo de Sanidad Penitenciaria y del Cuerpo de Enfermeros de Instituciones Penitenciarias.

Máis información: http://boe.es/boe/dias/2013/05/08/pdfs/BOE-A-2013-4807.pdf

http://www.institucionpenitenciaria.es/web/portal/administracionPenitenciaria/recursosHumanos/procesosSelectivos.html#c4

BOLSAS PARA A FORMACIÓN PARA O ESTUDO, TRATAMENTO E DIFUSIÓN DA DOCUMENTACIÓN XURÍDICA E DE FONDOS DOCUMENTAIS

Las becas tienen por objeto el fomento de la formación teórico-práctica en tareas relacionadas con el estudio, tratamiento y difusión de la documentación jurídica y de los fondos documentales del Boletín Oficial del Estado.

Requisitos:

1. Pueden solicitar la concesión de la beca los licenciados universitarios españoles o nacionales de un país de la Unión Europea, con residencia en Territorio Español, en la fecha de inicio del disfrute de la Beca, que reúnan las siguientes condiciones:
a) Estar en posesión de un título universitario de segundo ciclo o Licenciado expedido por Universidades españolas u homologado por el Ministerio de Educación, en cualquiera de las ramas de Ciencias Sociales y Jurídicas o Humanidades, según el Catálogo de Títulos Universitarios Oficiales (Anexo al Real Decreto 1954/1994, de 30 de septiembre).
b) Haber obtenido dicho título en el año académico 2008 o años posteriores.
c) Formación específica en materias bibliotecarias o de gestión documental.

La dotación de las becas será de 1.000 euros mensuales, imputándose la subvención al concepto 480 (Becas de postgrado) del presupuesto del Organismo

Máis información: http://boe.es/boe/dias/2013/05/14/pdfs/BOE-A-2013-5047.pdf

13/5/13

BOLSAS DE FORMACIÓN PRÁCTICA NA AREA DE DESENVOLVENTO RURAL E POLÍTICA FORESTAL PARA TITULADOS/AS SUPERIORES

Orden AAA/801/2013, de 7 de mayo, por la que se convocan, para el ejercicio 2013, becas de formación práctica en el área de desarrollo rural y política forestal para titulados superiores.

La cuantía de estas becas será de 1.300 euros mensuales, sujeta a las retenciones legales vigentes en cada momento y será abonada a los beneficiarios con periodicidad mensual, en el mes siguiente a aquel en el que se haya emitido el certificado de cumplimiento establecido en el artículo 12.1.

Las solicitudes deberán dirigirse al titular del Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente y se cumplimentarán en el modelo que figura como anexo a esta orden.
Las solicitudes podrán presentarse en el plazo de diez días naturales, contados desde el día siguiente al de la publicación de esta convocatoria en el Boletín Oficial del Estado


Máis información:  http://boe.es/boe/dias/2013/05/13/pdfs/BOE-A-2013-4998.pdf

CONCELLO DE LUGO: CONVOCATORIA PRAZA DE ARQUIVEIRO


En el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 90, de 19 de abril de 2013, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Archivero, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Técnica y clase Superior, mediante el sistema de oposición en turno libre.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 157, de 9 de julio de 2008.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 51, de 4 de marzo de 2009, y número 33, de 8 de febrero de 2013.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado».
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las bases que regulan la convocatoria.
Lugo, 24 de abril de 2013.–El Alcalde-Presidente, José Clemente López Orozco

Máis información: http://boe.es/boe/dias/2013/05/13/pdfs/BOE-A-2013-4977.pdf

OFERTA DE EMPREGO: Fotógrafo freelance

Fotógrafo freelance
Busco fotógrafo freelance con disponibilidad para el día 25 de Mayo
Quiero que me haga un reportaje en digital y papel de la ceremonia de una boda y de su banquete
  Máis información: http://www.domestiko.com/bolsa-trabajo/empleo/15103/fotografo-freelance-at-norberto/

AXUDAS PARA OBTER O PERMISO DE CONDUCIR B

ORDE do 6 de maio de 2013 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas para facilitar a obtención do permiso de condución clase B e favorecer a seguridade viaria da xuventude galega, e se procede á súa convocatoria.

 Esta orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras que rexerán as axudas para a obtención do permiso de condución clase B por parte dos/as mozos/as residentes en Galicia, coa finalidade de mellorar a súa empregabilidade e mobilidade, así como sensibilizar e fomentar unha condución segura e responsable entre a xuventude.

  O prazo de presentación de solicitudes iniciarase a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG, e estará aberto ata o día 1 de outubro de 2013, salvo que se produza con anterioridade o esgotamento do crédito orzamentario dispoñible.

 O importe da axuda será de 250 euros por persoa beneficiaria, sempre e cando este importe non supere o custo derivado da obtención do permiso de condución obxecto destas axudas.

 Requisitos das persoas solicitantes
Poderán solicitar as axudas os/as mozos/as que cumpran os requisitos incluídos no artigo 10 da Lei de subvencións de Galicia e ademais:
a) Teñan entre 18 e 30 anos de idade cumpridos no momento de presentar a solicitude.
b) Sexan titulares do carné xove vixente no momento de presentar a solicitude.
c) Teñan a súa residencia en Galicia.
d) Estean matriculados/as nunha autoescola da Comunidade Autónoma de Galicia no momento de presentar a solicitude, no suposto de non estar xa en posesión do permiso de conducir.
e) Acrediten un nivel de ingresos netos anuais da unidade familiar que, tomando como referencia o indicador público da renda de efectos múltiples (IPREM) establecido para o ano 2013, ponderado segundo os membros da unidade familiar, non supere os máximos que a continuación se indican:
Nº de membros da unidade familiar
Ingresos máximos
1
18.637,85 €
2
20.707,72 €
3 ou máis
23.297,31 €