5/10/12

AULA CEMIT SARRIA

Curso: A produción audiovisual: edición e montaxe de videos e audio 
Máis información: http://www.sarria.es/index.php?option=com_content&view=article&id=872%3Acurso-a-producion-audiovisual-edicion-e-montaxe-de-videos-e-audio&catid=152%3Apreinscricion-cursos&Itemid=363&lang=gl

COMPETENCIAS CLAVE: NOVA CONVOCATORIA

Convócanse probas de avaliación en competencias clave para acceder ás accións formativas dos novos certificados de profesionalidade de nivel 2 de cualificación dentro da formación profesional para o emprego.

Remata o prazo para inscribirse o día 10 de outubro.


OFERTA DE EMPREGO para Monforte de Lemos

Profesor De DerechoAcadomia, líder europeo en enseñanza a domicilio, selecciona profesor de Derecho para realizar prácticas jurídicas en el domicilio del alumno. El perfil requerido es el de Licenciado con experiencia demostrable en clases particulares y/o de grupo, y capacidad para llevar a cabo el puesto especificado.

Se ofrece incorporación inmediata.

Máis información:  http://www.trabajos.com/ofertas/1193814821/

 

  

OFERTA DE EMPREGO

Importante compañía del sector de las energías renovables, en pleno proceso de expansión internacional,

Busca:
  • Oficiales de primera para montaje de aerogeneradores (metálicos, hormigón), cableadores, supervisores y personal para puesta en marcha de aerogeneradores de diversas tecnologías.
  • Personal femenino para el puesto de Administrativa
Se ofrece:
  • Jornada laboral completa
  • Incorporación inmediata a centro de trabajo, una atractiva retribución en función de la valía y experiencia aportada por el candidato.
 Se requiere:
  • Para puesto de oficiales de primera:
               - Profesional con alto grado de iniciativa, buena comunicación y amplios conocimientos en esta función.
                - Experiencia acreditada de cinco años en obra. Muy valorable experiencia en elextranjero y conocimientos de inglés.
  • Para puesto de administrativa:
                 - Profesional con alto grado de iniciativa, buena comunicación y amplios conocimientos en esta función.
                 - Experiencia profesional acreditada de 5 años.
                 - Dominio del idioma inglés, hablado y escrito

Interersados enciar CV a:  rh@tecnorenova.com


(El Progreso, 05/10/12)

3/10/12

PARLAMENTO DE GALICIA: CONVOCATORIA DE BOLSAS

Parlamento de Galicia
RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2012 pola que se anuncia a convocatoria para a concesión de diversas bolsas para a formación práctica no Parlamento de Galicia.
A Mesa do Parlamento de Galicia, na súa reunión do 18 de setembro de 2012, acordou aprobar as bases das convocatorias para a concesión das seguintes bolsas, relacionadas todas coa actividade da institución:
a) 5 bolsas de formación en arquivo, biblioteca e documentación.
b) 1 bolsa de formación en comunicación institucional.
c) 1 bolsa de formación en publicacións.
d) 2 bolsas de formación en informática.
e) 1 bolsa de formación en xestión parlamentaria.
As bases están dispoñibles no BOPG número 763, do 25 de setembro de 2012, e na páxina web do Parlamento de Galicia (www.parlamentodegalicia.es).
As solicitudes poderán presentarse no prazo de vinte (20) días naturais desde o seguinte ao desta publicación.
Santiago de Compostela, 25 de setembro de 2012

 

2/10/12

UDC: Convocada 1 praza deFPII e unha de titulado superior en Humanidades.

A Universidade da Coruña, convoca 2 prazas temporais na facultade de informática (6 mesee) como colaborador en proxectos de investigación . O prazo de presentación de solicitudes é ata o 8 de outubro de 2012. Máis información www.udc.es

CONCELLO DE LUGO: CELADOR COLEXIO PÚBLICO

Resolución de 18 de septiembre de 2012, del Ayuntamiento de Lugo, referente a la convocatoria para proveer una plaza.
En el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 177, de 2 de agosto de 2012, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Celador Colegio Público, perteneciente a la escala de Administración Especial, mediante el sistema de oposición libre.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 196, de 25 de agosto de 2012.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 157, de 9 de julio de 2008.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 51, de 4 de marzo de 2009.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado».
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las bases que regulan la convocatoria.

Máis información: http://boe.es/boe/dias/2012/10/02/pdfs/BOE-A-2012-12317.pdf

CONCELLO DE LUGO: PRAZA DE OFICIAL CONDUTOR

Resolución de 18 de septiembre de 2012, del Ayuntamiento de Lugo, referente a la convocatoria para proveer una plaza.
En el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 177, de 2 de agosto de 2012, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Oficial Conductor, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala de Servicios Especiales, mediante el sistema de oposición en turno libre.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 157, de 9 de julio de 2008.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 51, de 4 de marzo de 2009.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado».
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las bases que regulan la convocatoria.

CONCELLO DE LUGO: PRAZA DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO

Resolución de 18 de septiembre de 2012, del Ayuntamiento de Lugo, referente a la convocatoria para proveer una plaza.
En el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 177, de 2 de agosto de 2012, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Auxiliar Administrativo, perteneciente a la escala de Administración General, subescala Auxiliar, mediante el sistema de oposición en turno libre.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 157, de 9 de julio de 2008.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 51, de 4 de marzo de 2009.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado».
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las bases que regulan la convocatoria

CONCELLO DE LUGO: PRAZA DE TOPÓGRAFO

Resolución de 18 de septiembre de 2012, del Ayuntamiento de Lugo, referente a la convocatoria para proveer una plaza.
En el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 177, de 2 de agosto de 2012, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Ingeniero Técnico Topógrafo, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Técnica y clase Media, mediante el sistema de oposición en turno libre.
Asimismo, las bases generales que regulan los procesos selectivos se han publicado íntegramente en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 157, de 9 de julio de 2008.
Dichas bases fueron rectificadas en los términos publicados en el «Boletín Oficial de la Provincia de Lugo» número 51, de 4 de marzo de 2009.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado».
Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las bases que regulan la convocatoria

Máis información: http://boe.es/boe/dias/2012/10/02/pdfs/BOE-A-2012-12314.pdf

CONCELLO DE ALFOZ

ANUNCIO de convocatoria de procesos selectivos para prazas de persoal funcionario e laboral.
No Boletín Oficial da provincia de Lugo número 204, do 4 de setembro de 2012, publícanse integramente as bases da convocatoria de varios procesos selectivos convocados para cubrir as seguintes prazas vacantes no cadro de persoal funcionario e laboral deste Concello, incluídas en diversas ofertas de emprego público:
Persoal funcionario:
1 praza de técnico de xestión, encadrada na escala de Administración xeral, subescala xestión, integrada no grupo A - subgrupo A2, mediante o sistema de concurso-oposición, por quenda libre.
1 praza de encargado/a de biblioteca municipal, encadrada na escala de administración especial, integrada no grupo C - subgrupo C1, mediante o sistema de concurso-oposición, por quenda de promoción interna.
Persoal laboral fixo:
1 praza de maquinista-condutor/operario de servizos múltiples, mediante o sistema de concurso-oposición, por quenda libre.
1 praza de operario de servizos múltiples, mediante o sistema de concurso-oposición, por quenda libre.
O prazo de presentación de solicitudes será de vinte días naturais, contados a partir do día seguinte ao da publicación deste anuncio no Boletín Oficial del Estado.
Os sucesivos anuncios desta convocatoria, cando procedan, de conformidade coas bases, publicaranse no BOP de Lugo e/ou no taboleiro de edictos do Concello.

FUNDACIÓN TIC

AMPLIACIÓN DE PRAZO PARA A SELECCIÓN DE PARTICIPANTES DO PROXECTO TICLUGO PERTENCENTE Ó PROGRAMA DE BECAS EUROPEAS LEONARDO DA VINCI.
Por resolución de Presidencia da Fundación TIC de data 1 de outubro de 2012, resolveuse a ampliación do
prazo inicialmente previsto para a presentación de solicitudes do proxecto TICLUGO por 7 días naturais a contar dende o día seguinte á publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Lugo.

Xornadas Emprender e xestionar en tempos de crise - Financiamento e rendibilidade - Lugo


Cando:
02/10/2012 16:00 h - 20:00 h
Onde:
LUGO - LUGO
Categoría:
Empresarios

Descrición

As incertezas da situación económica xeral, provocadas principalmente pola crise do mercado financeiro mundial, están a provocar importantes cambios estruturais, que afectan as empresas, ao emprendemento e á vida económica dos diferentes axentes.
É por elo que organizamos, xunto con algunhas das asociacións máis representativas dos autónomos de Galicia, as seguintes xornadas.
Martes 2 de outubro, 16:00 a 20:00. Financiamento e rendibilidade. CEAT. Lugo. Sede CEAT.
Máis información: anng@igape.es
http://www.bicgalicia.org/index.php?view=details&id=802%3Axornadas-emprender-e-xestionar-en-tempos-de-crise-financiamento-e-rendibilidade-lugo&option=com_eventlist&Itemid=77&lang=gl

1/10/12

BOLSAS PARA O SENADO DE FORMACIÓN ARQUIVÍSTICA , DOCUMENTAL E BIBLIOTECARIA

Becas Senado de formación archivística, documental y bibliotecaria

Periodo de inscripción

Del 26/9/2012 al 26/10/2012
Se convocan quince becas de formación archivística, documental y bibliotecaria, dirigidas a jóvenes titulados que deseen especializarse en estos campos.
La formación será básicamente práctica, mediante la participación en las tareas propias de las Direcciones de Documentación, de Estudios o de Asistencia Técnico-Parlamentaria.
Las becas se otorgan con una duración de un año (desde el 1 de enero hasta el 31 de diciembre de 2013)
Más información:
Acuerdo de 18 de septiembre de 2012, de la Mesa del Senado, BOE 25 de septiembre de 2012.

Convoca

Cortes Generales. Mesa del Senado

Requisitos

Ciudadanos españoles y los de otros países miembros de la Unión Europea poseedores de un título superior universitario de diplomatura o licenciatura en biblioteconomía y documentación o de grado en información y documentación que reúnan los requisitos siguientes: a) haber nacido con posterioridad al 1 de enero de 1984. b) No haber disfrutado en años anteriores de la misma beca del Senado, excepto los sustitutos que hubieran accedido a la misma dentro del último semestre del año 2012. 
 

SEAGA: ABERTO PRAZO PARA ACTUALIZAR MÉRITOS E INSCRIBIRSE NAS LISTAS DE CONTRATACIÓN TEMPORAL PARA DIFERENTES CATEGORÍAS PROFESIONAIS

- Enxeñeiro/a de Montes
- Enxeñeiro/a Agrónomo/a
- Enxeñeiro/a T. écnico/a Forestal
- Enxeñeiro/a Técnico/a Agrícola
- Capataz
-Xefe de Brigada
- Peón
- Peón Especialista
- Oficial Admnistrativo
- Auxiliar Administrativo

Prazo: ata o 15 de outubro

Máis información: http://www.epseaga.com/ofertas_emprego.php
http://www.epseaga.com/pdf/ofertas_emprego_2010/actualizacion/APERTURA%20PRAZO%20PRESENTACIN%20SOLICITUDES%20ACT%20MRITOS%20E%20ANEXOS%202012.pdf

SERGAS: APERTURA LISATAS CONTRATACIÓN TEMPORAL PARA DIFERNTES CATEGORÍAS

Ábrese o prazo para a inscrición nas listas de selección e promoción temporal de 10 categorías sanitarias.
No DOG do día 28 de Setembro publicase a Resolución pola que se inicia a inscrición nas seguintes listas.
1. Farmacéutico/a de Atención Primaria.
2. Odontólogo/a.
3. Fisioterapeuta.
4. Enfermeiro/a especialista en enfermaría do traballo.
5. Enfermeiro/a especialista en saúde mental.
6. Terapeuta ocupacional.
7. Técnico/a superior en documentación sanitaria.
8. Técnico/a superior en dietética e nutrición.
9. Técnico/a en farmacia.
10. Técnico/a en coidados auxiliares de enfermaría.

O prazo iniciase o día 1 de outubro e a primeira lista xerarase coas persoas inscritas ata o 31 de Outubro.
Na nosa páxina web, seguindo a ruta EMPREGO PÚBLICO>LISTADOS DE CONTRATACIÓN>Novo Pacto sobre selección temporal, pode consultar as normas, os requisitos e baremos por categorías.
Para á inscrición ten que acceder a FIDES/ Expedient-e, rexistrar os seu datos e méritos, así tamén na pantalla de procesos de FIDES, no apartado de selección temporal ou promoción profesional pódese cubrir o formulario e pagar as taxas. Debe imprimilo e presentalo a través dun rexistro administrativo dirixido ás unidades de validación. O formulario estará operativo na data de apertura do prazo.
Calquera consulta poderá dirixila aos Centros de Xestión do Servizo Galego de Saúde (http://www.sergas.es/Docs/Profesional/Directorio%20Unidades%20de%20informacion%20gal.pdf) ou formular súa pregunta ao “buzón novopacto”: novopacto@sergas.es

Máis información: http://www.sergas.es/gal/personal/doc/LstContrataPacto_20110426/NOVIDADES%20APERTURA%20NOVAS%20LISTAS%20SANITARIAS_20121001.pdf

Auxiliar de geriatría.


  • Buscamos personas para cubrir un puesto de trabajo como auxiliar de geriatría.

    Requisitos:

    - Edad entre 18 y 30 años

    - No estar en posesión de estudios superiores.
    - Poseer títulos de grado medio relacionados con el sector sanitario (auxiliar de geriatría)
    - Carnet de conducir y vehículo propio.
    -Tener ganas de trabajar

    Si cumples los requisitos envía tu CV a: insercion@akinfancia.com

Profesores/as de letras, ciencias, francés, inglés e alemán para Malpica


Academia de Malpica precisa contratar de forma URXENTE ó seguinte persoal:

Para todos os postos requiren Diplomatura, experiencia e residir na provincia do posto vacante.